Kako zaustaviti hrkanje

Kako zaustaviti hrkanje

Muž vam hrče i ne možete spavati? Evo kako zaustaviti hrkanje!

Hrkanje je neugodna pojava koja se događa tokom sna. Ono može biti toliko glasno da je puno brakova došlo u iskušenje, čak se i raspalo upravo zbog hrkanja. San je jedan od najvažnijih čimbenika zdravog života i svakako vam mora biti u cilju kako kvalitetan i dug san osigurati. Hrkanje je pri tom gorak neprijatelj sna. Da bi znali kako zaustaviti hrkanje najprije moramo znati nekoliko činjenica o hrkanju. Hrkanje nastaje u grlu na mjestu gdje se dušnik sužava. S obzirom da se s godinama grlo sve više sužava, veće su šanse da ćemo hrkati što smo stariji. Upravo zato i pretili ljudi hrču češće nego mlađi jer im masno tkivo pritišće grlo. Muškarci hrču češće od žena zbog fizionomije grla, a ako pušite ili konzumirate alkohol vaše grlo će biti isušenije i pogodnije za hrkanje. Spavanje na leđima isto uzrokuje hrkanje. Stoga, savjeti kojih se trebate držate ako se pitate kako zaustaviti hrkanje su upravo ti koji sprječavaju uzrok hrkanja: smanjiti debljinu, konzumiranje alkohola i cigareta, te pokušati ne spavati na leđima.

Trikovi kako zaustaviti hrkanje !

Gubitak kila, odvikavanje od akohola, pa i ležanje na leđima nije nešto što se lako može učiniti. Ako hrkanje predstavlja problem u vašem životu, ili životu vašeg bračnog druga, postoje i neka brža i jednostavnija rješenja kako zaustaviti hrkanje. Čepići za uši su jedni od njih. Ako vas vaš partner budi tokom noći, probajte staviti čepiće za uši i zatomiti silnu buku koju vaš suprog stvara tokom hrkanja. Ako spomenut trik ne pomaže, pokušajte s ovim: Osoba koja hrče jer joj je začepljen nos, trebala bi pokušati odčepiti svoje dišne puteve s kapima za nos, flasterima za širenje nosa i slično. Možda upravo tako proširi svoj dišni put i to bude način kako zaustaviti hrkanje. Trik koji pomaže također je ovlaživač zraka. Hrkanje, naime, nastaje zbog trenja koje uzrokuje disanje. Ako su dišni putevi vlaži, “podmazani”, tog trenja neće biti, a samim time će izostati i neugodna buka uzrokovana hrkanjem.

Vježbe disanja i čišćenje sobe su načini kako zaustaviti hrkanje!

Iako vjerojatno niste očekivali da ćete čuti takav savjet ako se pitate kako zaustaviti hrkanje, da, dobro te pročitali, vježbe disanja i čišćenje sobe su načini kako zaustaviti hrkanje! Iako na prvu zvuči kontraintuitivno, vjerujte da djeluje. Krenimo redom. Vježbe disanja prije spavanja imaju nekoliko svrha. Najrpije, da vas opuste i pripreme za regularno disanje tokom spavanja. Vježbama dubokog disanja također možete ojačati dijagragmu a to će vam pomoći u borbi protiv hrkanja. Kada legnete u krevet, probajte leći na leđa i raditi duboke spore udahe, tako stavite jednu ruku na prsa, a drugu na trbuh. Udišite na način da vam se podiže ruka na trbuhu, a bez da vam se podigne ruka na prsima. To se zove disanje iz dijafragme. Drugi savjet je čišćenje sobe u kojoj spavate. Naime, soba može sadržavati razne alergene koji mogu iziritirati grlo, a samim time ga suziti i stvoriti podlogu za hrkanje. Isprobajte navedeno i možda ćete se iznenaditi rezultatom!

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Kako Clavosan djeluje na gljivice

Kako Clavosan djeluje na gljivice

Gljivice na noktima su jedno od najčešćih bolesti noktiju, te osim što ova bolest ne izgleda baš osobito estetski lijepo, ujedno vam može prouzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme, od kojih su najče

Kako povećati usne kod kuće

Kako povećati usne kod kuće

Prvi korak kod toga kako povećati usne i kako postići njihov zdrav izgled je redovnom eksfolijacijom i hidratacijom. Ako su vaše usne suhe i često se ljušte, izgledat će manje i neće izg

Koliko košta povećanje usana

Koliko košta povećanje usana

U današnjem dobu, plastična kirurgija je je postala izuzetno popularna, te mnogi ljudi, bez obzira na godine, vole otići i malo se takozvano doraditi. Najpopularniji zahvat u svijetu plastične

Kako smršaviti bez dijete

Kako smršaviti bez dijete

Mnogi od nas nisu zadovoljni svojim izgledom te bi rado htjeli to promijeniti. No, u današnjem svijetu, većina nas ljudi vodi poprilično ubrzane i hektične načine života, što rezultira m