Oglašavački kanal kojem potrošači najviše vjeruju

Oglašavački kanal kojem potrošači najviše vjeruju

Znate li koji oglašavački kanal najznačajnije utječe na odluke o kupovini?

I dok bi mnogi pomislili da je internet najveći oglašavački kanal, u Hrvatskoj statistike pokazuju drugačije. Koji je kanal najviše utjecao na izbor kupnje preko dobivenih informacija? Televizija. Nakon televizije, ljudi su najčešće kupnju bazirali na oglasima putem interneta, novina i časopisa, oglasnika, radija, e-maila, promotivne pošte. Zašto je televizija najvažniji oglašavački kanal? Televizija je oduvijek bila najveći prikazivatelj sadržaja. Dnevno možemo vidjeti i preko 100-tinjak raznih reklama za razne sadržaje, i upravo preko toga zaključiti kako nam je nešto potrebno. Preko TV kanala dobivamo najnovije informacije o ponudama, akcijama i sniženjima, nešto što nam automatski plijeni pažnju.

I dok se navedeno može prikazati i na drugim oblicima oglašavanja i preko drugim medija, utjecaj na nas jednostavno nije jednak. Sjetite se samo koliko puta ste čuli “Bilo je na TV-u”, ovo je znak da mnogi od nas bilo u potrošačkom ili drugom smislu obraćamo pažnju na to što nam se predstavlja. Što je s internetom koji zauzima drugo mjesto? Podaci pokazuju kako je oglašavanje putem društvenim mreža najbolji način za prezentaciju i prodaju, no navedeno će vrijediti za modu, ljepotu, sport i određenim tehničkim kategorijama. Osim društvenih mreža, mnogi će se samostalno uputiti u određeno pretraživanje sadržaja, i ovdje nam se prikazuje koliko je SEO kao alat bitna stavka. Ljudi će preko tražilica tražiti određene informacije ili odgovore na pitanja, s druge strane imamo stranice koje žele posjećenost i vezane su za pojmove pretraživanja. Kada se pitanja i odgovori spoje, dobijemo koristan i kvalitetan sadržaj.

Najveći oglašavački kanal na svijetu

Pomaknemo li se iza granice lijepe naše, otkrit ćemo kako je internet u većini slučajeva najjači oglašavački kanal na svijetu. Velika prednost interneta je spajanje ljudi i brzo razmjenjivanje informacija. Nažalost, u Hrvatskoj i dalje mnoge tvrtke podcjenjuju moć interneta i društvenih mreža na kojima mogu jasno prezentirati svoje usluge ili proizvode. Sjetite se samo koliko puta ste posjetili web lokaciju nekog hrvatskog proizvođača ili firme i ostali razočarani šturom web stranicom ili sadržajem na internetu.

Stručnjaci smatraju kako malo kasnimo za ostatkom svijeta, ali kako će se situacija ubrzo promijeniti. Kako je internet postao najveći oglašavački kanal na svijetu? Širenjem ponude i otvaranjem mogućnosti za inozemna poslovanja. Sigurno ste nešto kupili preko najpoznatijih svjetskih oglasnika poput E-bay ili Amazon. Razlog tome je bio zato što ste primijetili nešto zgodno i cjenovno pristupačnije nego u Hrvatskoj. Koliko puta ste samo preko određenih web stranica kupili neku odjeću ili obuću koja nije dostupna u Hrvatskoj. Ima na tisuće primjera zašto je internet najrašireniji oglašivač i “trgovac” na svijetu.

Oglašavački kanal kojem ljudi najmanje vjeruju

Oglašavački kanal vidno utječe na naše odluke o kupovini i konzumaciji. Iako mnogi od nas to nerado priznaju, svatko je barem jednom bio oduševljen s nekom ponudom i na bazi reklame ili promotivnog sadržaja odlučio kupiti neku stvar ili uslugu. I dok će nam televizija i internet najdetaljnije prezentirati pojedine stvari ili usluge, što je s ostalim kanalima za oglašavanje? Novine i časopisi – Budimo realni, sve manje ljudi kupuje i čita novine i časopise. Razlog tome je internet koji uvijek donosi najnovije i najbitnije vijesti. Oglasnik – Oglasnici su i dalje veoma popularni u Hrvatskoj, neovisno o njihovim oblicima. Razlog tome je direktna prodaja koja je u većini slučajeva cjenovno pristupačna.

Radio – Radio danas svira u pozadini mnogih poslovanja. Iako veoma dostupan i riječ je o prvom većem mediju u svijetu, on danas ne donosi veliku dobit kada pričamo o oglašavanju. E-mail – Često na svoju mail adresu zaprimamo razne promotivne mailove koji donose dodatne bonuse i popuste. Riječ je o dobrom poslovanju koje donosi veliki profit, no ne može se mjeriti s jačim oblicima medija. Promotivna pošta – Slično kao i mail, samo što ponude, akcije i promocije zaprimamo u kasliće. Koji oglašavački kanal slovi kao najmanje popularan? Ovo će ovisiti od osobe do osobe i iskustvima. Najčešće su najmanje popularni oni oglašavački kanali koji ne predstavljaju proizvod ili uslugu i ne nude nikakve opise niti primjere.

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Kako sakriti ip

Kako sakriti ip

VPN (Virtual Private Network) je jedan od najpopularnijih načina za sakrivanje IP adrese. VPN je sigurna i privatna mreža koja se koristi za povezivanje udaljenih korisnika s mrežom. VPN omogućuje kor

8 učinkovitih savjeta za brendiranje

8 učinkovitih savjeta za brendiranje

Brendiranje se može opisati kao proces u kojemu je bitno učiniti neki proizvod ili uslugu prepoznatljivom na tržištu. Uzmimo za primjer sljedeće, sjetite se nekog poznatog imena neke robne mark