Kako djevojci pokloniti ružu

Poruka jedne ruže je znak simpatije i dobar je početak veze
Postoji more običajnih pravila oko poklanjanja ruža, za svaku prigodu se uzima određeni broj ruža i određena boja, a sve ovisi o tome što želite reći i pokazati izabranim ružama. Tako, poruka jedne ruže je znak simpatije i dobar je početak veze, to je plaha i sramežljiva izjava naklonosti ako je ruža roza (ružičaste) boje, dok će crvena ruža biti siguran znak ljubavi tek ako ih poklonite tri u buketu, a ako je posjećujete ponesite pet ruža.
Prvi posjet njezinom domu kroz pet crvenih ruža nose pet blagoslova u njezin dom. Ako ne znate koliko ruža trebate darovati u kojoj prigodi, vaši cvjećari znaju sve o tome i savjetovat će vas, ako vam treba dostava cvijeća, online putem možete naručiti i poslati ruže kamo god želite. Opće prihvaćeno mišljenje je da se uvijek daruje neparan broj ruža i nikada paran, ali ima iznimaka. Sedam ruža se ne poklanja iako je to neparan broj, a paran broj se poklanja ponekada.
Ruže za godišnjice, rođendane i druge jubileje
Uobičajeno vjerovanje da uvijek treba poklanjati neparni broj ruža se krši u mnogim prigodama s razlogom. Tako, ruže za godišnjice, rođendane i druge jubileje često puta idu u parnom broju. Ne skrivaju svi godine, pa ih često razvesele buket u kojem je onoliko ruža koliko su godina navršile. Deset ruža u buketu simboliziraju znak velike i odane ljubavi. Devetnaest ruža se obično stavlja u vjenčane bukete, ali ih možete pokloniti svojoj djevojci kada želite dugovječnu ljubav.
Bijele ruže su izraz nevinog divljenja i poklanjaju se vrlo mladim djevojkama i starijim ženama, ali se poklanjaju i za krstitke, prve pričesti, krizme i za vjenčanja. Buket crvenih ruža poklanjate djevojci kao izraz duboke i strastvene ljubavi. Budite oprezni sa tamno crvenim ružama koje vuku na crno ili ljubičasto, jer su one znak prolazne ljubavi, dakle ne poklanjajte ih djevojci koju ne želite izgubiti. Shvatite izbor boja ozbiljno, jer krivom bojom možete poslati pogrešnu poruku.
Boja ruže koju poklanjate simbolizira poruku koju šaljete
Boje same za sebe imaju svaka svoju simboliku koja se samo pripaja izabranim ružama koje poklanjate. Brojevi također imaju svoja numerološka značenja. Pažljivo birajte i broj i boju ruža, jer boja ruže koju poklanjate simbolizira poruku koju šaljete, pa nemojte pogriješiti. Buket nježnih ružičastih ruža ili onih u boji breskve će uvijek biti izraz vaše naklonosti, zahvalnosti ii nježnih osjećaja. Oprez sa žutim ružama, pripisuje im se ljubomora, pretjerana brižnost i asociraju na raskid veze.
Ako nađete zelene ruže, slobodno ih kupite, šalju poruku vječno mlade ljubavi bez obzira na godine. Ima i crnih ruža, ali one pripadaju pogrebnim obredima i nisu za poklanjanje. Jedina prirodna crna ruža raste u malenom turskom selu Halfeti, u cvjećarnama se nalaze uglavnom umjetno obojene. Plava ruža je također rijetkost i simbolizira tajanstvenost, ali djeluje i iznimno smirujuće i idealna je kao pomirbeni dar, ako ste bili posvađani. Naravno, važno je i kakav aranžman i vrstu buketa poklanjate.
Tagovi:
VIŠE IZ KATEGORIJE
Upoznavanje djece s kućnim ljubimcima – savjeti za roditelje
Pojava prvog ljubimca u obitelji za dijete predstavlja uzbudljivu promjenu, no važno je da roditelji pravovremeno pripreme dijete kako bi osigurali sigurnost obje strane. Prije nego što kućni ljubimci
Priključci za sjetvu – precizna tehnologija na djelu
U suvremenoj poljoprivredi, gdje je svakodnevna potreba za povećanjem efikasnosti i smanjenjem troškova, tehnologija zauzima ključno mjesto. Digitalizacijom poljoprivrede bitno je unaprijeđen cjelokup
Najbolji alati i priključci za male OPG-ove
Vođenje malog gospodarstva zahtijeva mnogo truda, rada i vremena, ali zahvaljujući suvremenim tehnološkim rješenjima, jednostavnije je nego ikad prije optimizirati radne procese. Jedno od ključnih rje
Kako napisati oglas koji se izdvaja među tisućama drugih?
U današnjem oglašavanju konkurencija je toliko velika da se teško istaknuti, a često mnogi oglasi ostaju potpuno nezapaženi. Bez obzira objavljujete li oglas za stan, mobitel ili automobil, ključno pi